give me strength.

Fail.
Failar.
Failat sen i mars. Vad är grejen:(?

Jag Kanske borde ta det lugnt med viktnedgången? Låta mig gå ner långsamt. Men det är så jäkla svååårt. Jag hatar att äta mkt. Gör endast det när jag har mens nu förtiden, och gissa vad. Jag har mens... Så JAPPS där höjdes min vikt. Jag som gått ner till 70. Jag är så korkad. Nu blir det att skaffa Ppiller för jag vägrar detta.

Och jag ska sluta väga mig. För såfort jag gör det så får  jag typ panik. Är nog rädd för att vara nära mitt mål, okeej långt kvar, men att vara under 70 skrämmer mig. har alltid vägt 65 annars och att komma tillbaka till det gör mig rädd. Rädd för att vraa lycklig.

Men det ska gå. Det ska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0