lets start all over again.

Okej. Helt fail. Vadfan ska mensen vara bra för!? Jag ska helt seriöst skaffa ppiller för att slippa den nu. För jag svimmar liksom de första dagarna hur bra är det på en skala, INTE.

Men åh fan, jag skulle egentligen träffa en kille på tisdag...eh jag sköt upp det till torsdag. Han är sjukt snygg och jag har bara träffat hnm en gång men vi har mailat en massa. Han är fem år äldre än mig däremot, men I dont really care, jag har alltid fallit för killa rsom är tre fyra år äldre än mig och de är dem jag klickar med så fem år hit och dit. Men saken är den att jag träffa hnm på min väns 19 års middag, han spana in mig somf an, jag typ skakade bort det fö rjag tänkte att hur kan du ens tro att han kollar på dig fetto... men han spanade in mig. Och jag vägde 71,8 kilo då. Så jag ska fasta nu mån till tors för att jag ska våga träffa hnm. Jag väger säkerligen upp mot 75 kilo -_- så 3,2 kilo på fyra dagar kan ajg gå ner. Bara jag står emot. JAG MÅSTE. Jag vill inte att han ska se mig fetare.

Men saken är den att jag ska satsa åp att först bli vän med hnm. För jag vägrar gå in i ngt när jag ser ut såhär. Det går bara inte. Jag tål mig inte.

Mitt mål är att väga 67 dagen då skolan börjar igen. den 17 augusti.

Så 27-30 juli fasta. Vatten, saft, vitaminer. Inte cola. inte läsk.
31-2 juli  aug  Frukost: Chiquita smoothie,  mellanmmål: allevo ,Lunch: varma koppen, mellan mål: allevo ,Middag: Naturdiet smoothie
3-9 aug: Frukost: vanilj yougurth, Allevo,  Lunch: varma koppen, Allevo, Middag: pasta+sallad

Sådär! Planerar nu så jag inte tappar greppet IGEN. Ska beställa viktminskningspiller, skriver mer om det sen och köpa laxmedel plus koffeinpiller! Hatar att dricka Kaffe så koffeinpiller får det bli. Imorn ska det inköpas.


Hoppas ni har det bättre än mig.
Men jag ska lyckas. Det får räcka nu. Aldrig mera hets. Aldrig mera fail.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0