this is going to kick ass.

Jag är så sjukt taggad! Jag ser framemot att fasta i fyra dagar. Jag ser framemot att faktiskt lyckas med min viktnedgång. För jag vet att jag kan lyckas. Jag ska be min mamma att ställa vågen nånstanns så jag inte hittar den. FÖr jag vägrar väga mig tills jag känner att jag kommit en bra bit under 70 kg.

ATT GÖRA LISTA IMORN:
*fixa mitt konto
*lämna pengar hos två vänner
*köpa alla mina aco produkter
*lax medel
*koffeinpiller
*sola solarium!


Jag vet att jag kan få den där killen egentligen. Man måste lära sig att sluta vara så paranoid. Asså vi har mailat över 50 mail och jag vet att det handlar bara om att ngn måste ta intiativ. Jag ska nu träffa hnm på torsdag, okej visst jag kommer väga typ 71kg inte alls bra, men det är det jag väger på alla mina bilde rpå facebook och dem har han sett, så sålänge jag ser ut så är det typ lugnt. Men jag ska inte göra ngt då. Eller asså jag tar det som det kmr egentligen,. men jag vill att vi inte ska göra ngt då, kyssas alltså, just för att jag vill att det ska ta tid, jag vill lära känna hnm som vän först,och sen på nån fest så ska det ske. För det lär det göra om vi festar tsm.

Haha asså jag vill bara skriva av mig. Det är ju det denna blogg är till för. Skriva av mig anonymt. FÖr jag har en annan blogg oxå men ofta jag skulle kunna skriva så på den:P

Puss raringar. Jag kan jag vet att jag kan lyckas.
Ni med. Våga ge er själva credd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0