@ work.

På jobbet. Jag sitter här med en kopp Té.
Jag ska klara av dagen.
Jag ska.
Första dagen sen kommer alla andra dagar gå lättare.

Jag måste klara det, vill verkligen inte känna mig alltför stor när ajg träffar den där killen.
Idag ska jag hem, dirr till banken, fixa mitt konto, ta ut pengar, gå till apoteket, iväg mot de två vännerna som ska ha pengar, in mot stan, sola sen hem. Jag kan jag kan.

Vet att jag inte borde fasta, men jag behöver göra det just för att inte behöva ställa in torsdag. Har redan bytt dag för "något kom upp" det som kom upp är att jag är så jäkla FET.

Efter dessa dagar kommer jag ändå börja äta igen. Så sjukt skönt det ska bli.

Så bara stå ut några dagar. Det borde väl jag klara?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0