The music hit me so hard.

Jag ska vara den där burden killarna trånar efter. Tjejen med långt mörkt hår, tjejen med de sjukt vackra stora mörka ögonen (jag har det haha) och tjejen med the killing body!


Detta är min blogg om min vikt. Denna blogg kör jag som en nystart. Jag gör inte detta för en killes skull, utan min skull. Jag orkar inte hata min kropp mer. Det suger kuken och nej det är bara allmänt sämst.

Nuvarande vikt: 75,5
Sista Juni mål: Väga 68kg
Sista Juli mål: Väga 60 kilo
Innan den 15 augusti: Väga 56 kilo

Changed planes

Jag vill gå ut och inte skämmas något mer. Jag vill inte känna att ”GUD vad pinsamt, jag har gått upp kilon och jag vill inte visa mig, jag är inte snygg faen att jag misslyckades” Det räcker med det. Det är slut med det nu.

Och vem som helt kan inte få mig, kille alltså, jag är värd att kämpas för, för jag är en jäkligt grym brud. Jag älskar min personlighet, men kroppen min, den kan ta sig hårt.

Musiken slås på. Jag dansar med världens känsla. Utan att skämmas. Mitt mål.
Och vet ni vad?

Jag
ska
L Y C K A S.

Smal. Jag är ca 165 och vill väga 56 kilo. Kanske inte sådär galetsmal, men jag vill behålla mina curves. Tänkte att jag kan få växla mellan 2 kilon så jag kan gå upp till 58  utan att dö av stress.

I belive I can.

And btw, kalla mig GD. Cause I’m goingdown baby.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0