then it comes to me.

Okej, min motivation dog ju helt. Men ska försöka få  den tillbaka. Det måste gå. Det bara måste. Så jag ska lägga upp en plan. För detta håller inte längre och att jag ska gå på massa tillställningar denna vecka känns mindre bra, men jag ska hitta nån kontroll.

Äter super slim oxå så jag hoppas det hjälper mig.

Idag då:
ska springa nu
Frukost: Skivad banan och kiwi i vanilj yougurth
Lunch: pasta sallad
Cykla hem från jobbet
Middag: hos vän, ska röka en cigg så det blir ytterst lite.


Tisdag:
Frukost: vattenmelon
Cykla to the job
Lunch: potatis + sallad
Cykla från
Middag: Naturdiet smoothie

Så, de två första dagarna uppskrivna. Nu ska jag hålla dessa två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0